UUSIMMAT JULKAISUT

  • Suklaamunat
    10.04.2017
    Suklaamunat kuuluvat ehdottomasti pääsiäisajan herkkuhetkiin. Itsetehtyjä suklaamunia ei ole turhilla sokereilla ja lisäaineilla pilattu. Tummasuklaakuorrute kätkee alleen raakasuklaamassasta pyöritellyn munan, jossa on karkeaa maapähkinätahnaa, vatsaa hellivää pellavansiemenrouhetta ja vaahterasiirappia. Ota hyvillä mielin toinenkin!
  • Proteiinipatukat
    25.03.2017
    Aktiivinen elämäntapa vaatii asianmukaiset välipalat, joista saa nopeasti energiaa ennen treenejä tai sen jäljeen. Herkälle vatsalle sopivia proteiinipatukoita et löydä kaupoista, mutta ei hätää, ne voi valmistaa nopeasti itsekin. Siemen- tai pähkinätahnan pohjalle valmistettu patukka sisältää paljon hyvälaatuista rasvaa, vatsaa helliviä kuituja, hyvin sulavaa proteiinijauhetta ja kohtuullisesti makeutusta. Näillä jaksaa! Proteiinipatukat sopivat myös terveyttä tukeviin herkkuhetkiin.
  • Punakaalimehu
    08.03.2017
    Hyvää naistenpäivää! Tänään on sopiva päivä huolehtia itsestään, terveydestään ja hyvinvoinnistaan. Lataa itseesi energiaa ja elinvoimaa C-vitamiinia pursuavalla punakaalimehulla. Raaka punakaali sopii FODMAP-ruokavalioon ja se maistuu mahtavalta myös mehustettuna.  
  • Kookos-hirssipuuro
    27.02.2017
    Vatsalle lempeä, luontaisesti gluteeniton kookos-hirssipuuro on ravintopitoinen herkku puuronystävän pöytään. Kokonaisista hirssinjyvistä keitetty pehmeän makuinen puuro sopii leppoisiin aamuihin tai rauhallisiin iltoihin. Sellaisista hetkistä herkkä vatsakin tykkää.  

Facebookissa

Leivontakilpailu

urtekram badge

Uutuuskirjani

Herkan vatsan kokkikoulu kansi

 

Back to top